Heeemsk uppdatering.

Heej förlåt men ibland har jag veeerkligen inte tid & Fanny är lite efterbliven som alla vet och jag tror inte riktigt hon fattar att vi har den här bloggen tillsammans? Men du stalkar den iaf bitch love you. Iaf skoldagen var som vanligt älskar alla underbara ( menar fan nt alla ) människor i min skola dom gör mina dagar haha. Men på lunchen gick jag, Nora & Amanda till ett nytt cafe som dom fixat nära skolan så vi satt och käkade där och bara snackade lite. Hade fotboll på idrotten idag chaacha Zlatan är hära haha eller inte, men efter skolan drog jag hem & pluggade och blev klar för typ en halvtimme sen & nu ska ja kolla på teve sen sova. Ciaaao :*

Ooooldiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0